Opis
Licencja FortiCare Premium Support na 5 lat dla FortiGate 60F zapewnia kompleksowe wsparcie techniczne producenta, umożliwiając zachowanie ciągłości działania oraz szybką reakcję w przypadku awarii. Fortinet oferuje całodobowy dostęp do pomocy technicznej, aktualizacje oprogramowania oraz obsługę RMA, co pozwala zminimalizować ryzyko przestojów i zwiększyć niezawodność działania systemu zabezpieczeń sieciowych.
Najważniejsze cechy:
-
Całodobowe wsparcie techniczne Fortinet
-
Dostęp do najnowszych aktualizacji firmware i poprawek
-
Obsługa zgłoszeń serwisowych i napraw sprzętu
Usługi dodatkowo płatne:
- FortiGate Cloud Management, Analysis and 1 Year Log Retention
- FortiAnalyzer Cloud: cloud-Based central logging & analytics. Include All FortiGate log types, IOC Service, Security Automation Service and FortiGuard Outbreak Detection Service
- FortiGuard OT Security Service (OT dashboards and compliance reports, OT application and service detection, OT vulnerability correlation, OT virtual patching, OT signatures - Application Control and IPS rules)
- FortiGuard Attack Surface Security Service (Security, Compliance and Risk Ratings, IoT Detection and IoT Vulnerability Correlation)
- FortiGuard Al-based Inline Malware Prevention Servive
Dodatkowe informacje
Okres licencji
5 lat
Typ produktu
Licencja
Recenzje